fredag 2. juni 2017

Dag 16 - Halsa til Leirvik

Da ville det seg slik at jeg ligger nær fergeleier for tiden. Her råder jammen tilfeldighetene.


Det er klart at det er helt ok å spise frokost ute, med denne utsikten. Og været holdt seg hele dagen.


Det var bare å nyte...

Noen reinsdyr gresset ved veien, og jeg var egentlig overrasket over de mørke kalvene.


Grøftekantblomster bør være løvetann !!! Lenger nord er det jo nøkleblomster. Veldig unaturlig....


Det er liksom ikke til å unngå at det blir slike 'postkortbilder'. Jeg fant et koselig sted rett etter Levang fergeleie, og nærmer meg Sandnessjøen. En herlig dag med synsinntrykk i fleng.

For de som skulle være interessert, så koster denne hytta 550 kr, ensuite, og jeg har til nå kjørt 486 mil siden jeg startet i Skien. Men nå er jeg jo bare et døgn unna hjemme, om det skulle være nødvendig....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar