lørdag 21. mai 2016

Dag 4 - 2016 Nordsjøveien

Frokosten er noen ganger svært enkel, men det gikk an å sitte ute...
....og idag hadde jeg selskap, selv om han var ganske så stille.......
Jeg pakket, og dro mot Sokndal. Dessverre begynte det å regne, ellers hadde jeg faktisk tenkt å kikke nærmere på dette tettstedet.
Jærlandskapet med fjorder og skogløse fjell, i regnværet. Jeg hadde lyst til å se nærmere på Egersund, men lørdagstrafikk og by er ikke min greie. Jeg foretrekker mindre steder, så jeg kjørte gjennom byen . Eigerøya fyr hadde jeg lest om, men da jeg kom ut dit regnte det mer enn som så, så jeg gikk en liten tur retning fyret.  Det ble for kaldt og vått. Sikten var jo heller ikke særlig god.
Egersund
Veien mot Eigersund fyr



 Tilbake til Nordsjøveien rv 44, og prøvde å kjøre sakte i håp om at været skulle roe seg. Den gang ei, så jeg fant etterhvert Ogna Camping med ledig hytte til 800 kr, plass til 6, men de hadde ikke mindre. Komforten var det ikke noe å si på. Jeg hadde vel vært i hytta en times tid før jeg oppdaget en knøttliten TV-skjerm over vinduet. Da blir det TV-kveld !!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar