søndag 21. juni 2015

Sørdyrøy

Dag 30  lørdag 20 juni

Blir ganske sprø av dette nettverket, får nesten hjerteinfarkt, tar meg 30 minutter å legge inn 9 kirkebilder !!!!

Dagen er imidlertid fin, siden det nesten ikke blåser og er lett skydekke, og varmt. Tok Hitra idag, siden det er den største. Fant Kvenvær, der en musiker Lasse Johansen har spilt inn sin DVD med sangen om Hitra, tekst av Aage Skåren. Jeg har den med i bilen, og synes den er flott.

Ellers var det en kjedelig tur, lite bebyggelse på sydvest (blir det vel), men det var nødvendig for meg å komme rundt. Landskapet var stort sett bare berg og mose og litt kratt. Med så mange ukers synsinntrykk fra landet vårt, ble dette ingen stor opplevelse. Fylte bensin, og slappet av med treg PC og Frøyaboken, en bok om øyas liv og virke i gamle dager. Interessant å lese. Kjenner det er godt for kroppen å ha noen hviledager, særlig nå når varmen er kommet. Glad det ikke har vært varmt på turen tidligere. TV er jeg ingen ekspert på, så den får jeg ikke til...radio er bra nok...

Dagsetappe 21 mil , knallblå himmel og vakker solnedgang...

 Fluffy
 Veldig mange figurer !!!
 Fra Kvenvær restaurant
 Det står et kors i mur helt til høyre i bildet, men finner ikke noe sted hvorfor...
Lørdagens a la carte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar